Äntligen tillbaka

Nu är jag äntligen tillbaka på jobbet igen. Känns som jag varit borta från verkligen två månader medan det egentligen bara är två dagar. Skönt att ha lite folk runt omkring sig och att faktiskt gå upp och göra sig i ordning på morgonen och känna sig som människa igen. Inatt hostade jag ingenting, däremot sov jag hur dåligt som helst men det kan ju kanske ha att göra med att jag inte gjort något alls på två dagar, inte ens varit utanför dörren. Lite bitter känner man sig när man ser att hallåorna på tv har sommarkläder på sig och man tittar ut och ser strålande solsken. Hur som helst, I'm back! Ikväll tänkte jag ta en sväng förbi Josefinas och träffa K och ev. M. Mys!

Dessa har varit mitt sällskap under de senaste dagarna, tack och adjö till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0