Fotboll för hela slanten

Nu har fotbollen dragit igång på allvar. Jag som aldrig varit så intresserad av fotboll att jag sett på andra matcher än sveriges innan slutspel har nu sett tre av fyra matcher hittills och då har ju inte sverige spelat alls. Tror ju drömelvan på jobbet påverkar en del, ska ligga bland de bästa där har jag satt som mål! Kul att man blir tokenvis bara över en sån sak men kul är det. Har min assisterande coach här hemma som hjälper till, tack gode gud för det! Men en sån sak gör att det blir roligare tyvärr så gjorde jag ett par missar när jag tog ut laget så får se till att byta ut dessa flummon mot lite bra spelare inför nästa omgång nu är det inte så mycket att göra åt.

Nu ska jag gå och sova, innan det ska jag dock gå och skjuta skallen av något pucko i huset mitt emot som renoverar lägenheten så passande klockan kvart över elva en söndagkväll. "Måste bara slipa klart, det är nog ingen som märker att hela området vibrerar och att alla får tinnitus på köpet". Idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0