Hostandes framför datorn

Är hemma och är sjuk idag. Eller som det numera funkar, jag jobbar hemma. Sitter och hostar var och varannan minut. Druckit säkert två liter te idag och ätit drösvis med strepsil. Känns ändå bra att jag stannade hemma, kände att jag faktiskt inte mådde så bra, blir väl så när man slappnar av.

Har haft en helt fantastisk helg med väldigt mycket sol. Var ute på Ingarö i både lördags och söndags och lät min vita kropp få lite färg. Yes, börjar se ut som en människa igen man kan se mina konturer mit en vit bakgrund igen!
 
Hade dock ett tokspel på Itunes i lördags, fick en idé att jag skulle synka över den senaste musiken innan vi åkte jag fick dock samtidigt en sån känsla av att jag inte borde göra det men envis som man är så satte jag igång. För att upptäcka att den synkade bort all musi från Ipoden som tur var hade jag det mesta sparat på min hårddisk (som förövrigt är otroligt snygg, se nedan) men det var väl ungefär 100 låtar som försvann. Sånt gör mig vansinnig!
Aja efter lite solande blev jag glad igen. På eftermiddagen kom älsklingen hem från Jämtland. Är det inte en underbar känsla när personen du bor ihop med kommer hem efter ett par dagar borta och man känner sig sådär nykär igen! Igår var vi ute i Björkvik sen blev det match på Råsunda på eftermiddagen. Man får se biljettkostnaden som en investering i den svenska fotbollen, det verkar behövas med tanke på hur usel match det var.

image65image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0