Iphone eller inte

Var tidigare helt inställd på att köpa en IPhone när vi åker till USA i sommar. Det som var så bra var att vi skulle vara där precis under säljstart, allt klaffade perfekt. Billig var den dessutom. Egentligen behöver jag inte ny mobil men däremot behöver jag en MP3 med större minne så denna skulle vara perfekt. Dessutom är det ju en otroligt snygg pryl också för oss prylgalna människor. Jag och Fredde hade allt klart nu var det bara att hitta närmsta Apple Store i Atlanta och rusa dit. Så kommer nyheten att de bara säljer den med abonnemang för att stoppa privatimporten till Europa. SUCK. Jag vill inte ha ett nytt mobilabonnemang, jag kan dessutom inte de tom jag skulle ha den på jobbet. Ingen IPhone till mig alltså..



Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Åh, IPhone verkar så cool!

2008-09-12 @ 18:18:15
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0