Dagens Schyffert och lite lunchshopping

Återigen mötte jag Schyffert på morgonen. Måste säga att det är en ganska angenäm start på dagen. Finns det någon annan på detta jordklot som passar i flanellskjorta och stora stövlar och håret spretandes åt alla håll?! Nu kanske det var lite trångsynt av mig att blanda in hela jordklotet i detta men ändå, då förstår ni hur snygg han var.

Fick tid hos läkaren redan i eftermiddag, hoppas hoppas hoppas de kan hjälpa till med min hals. Är måttligt trött på att vara hes vid det här laget.

Var på lite lunchshopping idag och hittade ett par så snygga skor från Vagabond! Se bara, visst är de coola? Så hittade jag äntligen ett par schyssta höga jeans med vida ben men då fick jag lite beslutsångest och kunde bara inte bestämma mig om jag ville ha dem eller ej. Vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Var med i min tävling och vin 2 par diesel jeans

ha en bra dag

2008-05-20 @ 14:38:32
URL: http://Sannassanna.blogg.se
Postat av: Sanna

jajjemensan :)

2008-05-20 @ 14:43:13
URL: http://Sannassanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0