Dunk, dunk, dunk

Precis så känns det i mitt huvud just nu, har sån fruktansvärd huvudvärk. Ingen tablett i världen hjälper. Stackars, stackars mig! Bubblet som var så gott igår känns förödande idag. Konstigt att man aldrig lär sig. Har dock varit iväg på en supermysig lunch på Villa Pauli med sigenarflickan och LappLisa. Satt i solen och glassade och åt en fantastiskt god sallad. Så fick jag åka lite cab också, älskar sol och älskar min bil!

Innan de hann jag med lite powershopping på Åhlens. Hittade äntligen ett par perfekta byxor, hög midja och vida ben. Kommer vara grymt sexig i dem :) Alla utom M kommer tycka det, han hatar verkligen den stilen. Haha, will wear them everyday! Ska använda dem som pyjamas.

Var hos min älskade frisör igår. Hon är så duktig! Är alltid nöjd när jag kommer därifrån. Nu har jag blivit sommarblond, riktigt ljust blev det. Så härligt. Men som superMartin sa igår "ojdå vad porrigt". Ehhhmmm, men jag väler att ta det som en komplimang :)

Gårdagskvällen blev riktigt lyckad. Var jättetrött men av någon konstig anledninng försvann tröttheten i takt med alkoholhalten i blodet. Fred vann tyvärr inte pris men så underbar nominering så han kändes som en vinnare! Sedan bar det av till Village och fortsatte föra den glasförsedda handen till munnen. Suck!

Nu ska jag synka Ipoden så jag har all senaste musiken, nya dokumentärer sen bär det av till Göteborg! Myshelg med snygg! Ska bli skönt att komma hem igen på söndag och slippa den hemska Gbrgsdialekten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0