Fest och återigen fest

Nu är verkligen säsongen igång för pre-sommarfesterna. Det är verkligen någonting varje vecka nu. Idag tackade jag ja till en rockfest och i fredags till en sommarfest. Denna vecka är det vårens sista suck och på torsdag är det mediamecca. Tror det är dags att börja säga nej till saker nu. Måste hinna emd livet också. Problemet är ju att allt är så kul! Otroligt jobbiga I-lansproblem måste jag säga.

Idag har vi suttit ute i solen massor. Jag och K tog en lunch på terassen efter tennislektionen. Vi vann sista matchen vilket kändes väldigt bra. Måste verkligen träna på att serva, är helt kass! Om vi bara hade varit bättre på det så hade vi nog plockat hem varenda poäng, vi är grymma! Sen tog vi en eftermiddagskaffe ute på bänkarna och planerade roliga aktiviteter inför sommaren och hösten. Lyckades få till två kräftskivor på den stunden, mycket bra! Appropå kräftor åt vi fantastiska havskräftor i lördags på en restaurang i Göteborg. Det godaste jag ätit på väldigt, väldigt länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0