Lata dagar

Har varit så lat idag och inte gjort någonting. Kunde knappt öppna ögonen imorse, zombieaktigt rörde jag mig in i badrummet för att ta en dusch. Problemet var att jag efter det gick tillbaka till sängen och somnade en halvtimme till. Borde man inte hoppa upp ur sängen när det är så fint väder som det är nu? På jobbet har vi ju i för sig haft en superskön dag med en halvtimme i solstolarna på terassen, vi hittade dessutom ett glasstånd i receptionen så efte rlunchen blev det ännu mera sol men nu med en glass i handen. Underbart!

Ikväll ska jag till Grill Ruby, var länge sedan nu. Älskar det stället, fantastisk mat och på nåt sätt är det "vårt ställe". Kanske på grund av att M alltid hängde där förut hade till och med en egen flaska Galliano i baren. Eller rättare sagt det blev hans egen för det finns ju ingen normalt funtad människa idag som dricker den gula sörjan med vilja. Förutom han då..

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0