Regn och fika

Skulle egentligen ha tagit en promenad med tjejerna nu efter jobbet men med tanke på att det tydligen regnar ute så blir det inte så. Skönt att kompisarna måste berätta på telefon att det regnar när jag sitter 30 cm från ett fönster, då är man oncentrerad på jobbet må jag säga. Har hållt på massor med fakturering idag. Funderar på att tillägna mig en fil. kand. direkt efter denna dag. Känner mig som en hjälte nu när allt är fixat, snacka om vardashjälte!

Hur som helst blir det ingen promenad men jag hoppas på en fika. Kan det bli så mycket mysigare än så? Mysigt cafée, tjejkompisar och regn utanför. Känns som jag åker tillbaka 10 år ungefär när man fortfarande inte hade kommit på den dåliga ovanan att dricka vin och endast kunde hänga på caféer. Ikväll blir det MYYYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0