Sjuk sommarflicka?!

Usch fy blä, nu håller jag på att bli sjuk. jag som klarat mig så bra men turen har vänt. Halsmnadlarna känns som två jordklot och halsen en öken. I nacken är jag stel som en pinne. Skulle ju ha pelat Frolf idag men det blev det inget av med, däremot ska jag ta en fika med Mary nu efter jobbet. Sen är det raka vägen hem till sängen och där tänker jag stanna till imorrn då jag planerar att vara frisk. Hoppas min kropp följer min planer i mitt huvud, tyvärr sällan den gör det men vill man tillräckligt mycket så kanske! Imorrn ska vi dessutom ut med kollegans båt, tjejkväll på båten,m snacka om att vi ska glassa! Och ska man glassa kan man inte vara sjuk dålig ekvation som tyvärr aldrig går ihop!

Idag är jag sommarflicka. Blommig klänning, vita balleringa och en tunn vit kofta. Så härligt med värme, trivs i värme, avgudar värme, älskar värm, stanna för alltid värme! Värme värme värme!

Hade en otroligt mysig kväll igår på Ruby men älskling, maten var bra som alltid och vinet underbart. Dessutom tog jag favvodrinken alla kategorier innan, Texas Margarita. Vid bordet bredvid satt Stina Dabrovski och uttalade sig om hur mycket hon inte tycker om turister och ryssar. Intressant uttalande att komma från en person som henne. Aningens klantigt, hallå du där, du är en ofentlig person som utger dig för att vara "vän med folket". Smart drag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0